Friday, September 07, 2012

Family you minum air ape? Bersih tak?

Assalam & good day,

Korang ingat tak dulu2 ader iklan Bio-Aura Nano High-Tech Water Filter kat TV3? Actually iklan tuh menampilkan leader-leader Hai-O sebagai pelakonnyer. Tapi bukan bermakna kualiti water filter nih lakonan semata-mata. Kejap....You don't have a single clue what the heck is Bio-Aura right?


Inilah yang water filter yang dimaksudkan:-


Rumah saya memang tegar menggunakan Bio-Aura Nano High-Tech Water Filter even before saya jual Premium Beautiful. Malahan saya telah berjaya memujuk makcik-makcik saya di kampung pon untuk menggunakan BA supaya pilihan utama. Saya tak mampu nak menceritakan kebaikan dari segi saintifik laaaaa yeaa... Tapi saya memang yakin water filter nih memang sangat bagus especially untuk mereka yang ada anak2 kecil.

Saya ingat lagi masa awal2 hantar anak ke Cik D. Saya dan Mama Aniq volunteer nak supply air Ecipi untuk anak-anak tau.... Takut air kat taska tuh tak ditapis... Tapi bila inform babysitter, rupa-rupanyer die dh beli Bio-Aura Nano High-Tech Water Filter.. saya saje je tanya "Nape pilih yang nih?". One thing about Cik D, she will provide the best and only the best for the kids.. (That's why i laaaap u Ummi).. Masak untuk budak2 pon pakai olive oil & unsalted butter ok.... korang wat mcm tuh?

So back to the story, Cik D kata die dh survey2 and BA adalah yang terbaik.. Harga pon berpatutan, company kukuh & ader Superbrand. Tersenyum lebar bila mendengar penjelasan Cik D.

 Kotor kan? Inilah kotoran degil yang berjaya ditapis daripada memasuki perut anda. Bayangkan kalau anda bancuh susu anak tak pakai penapis............ Bayangkan........... Geli kan? Tak pasal-pasal anak boleh sakit tau.. Bukannyer you nampak kuman-kuman dalam air tuh.... Provide your family with clean water ok?


So tujuam cerita BA kat sini adalah kerana saya kini authorize dealer unutk Bio-Aura Nano High-Tech Water Filter.. ini sampingan saya, Premium Beautiful masih No. 1 di hati...

RM 2,080.00 RM 1,500.00 
1 year warranty
FREE installation
FREE servicing spare part
* full cash / credit card only

Anda dapat discount baaeeeek punya, ader warranty setahun, saya dan rakan2 akan tolong pasangkan daaaaaaaaaaaaaaaan bila nak tukar mana2 part sebab dh kotor, bgtau saya, saya boleh tolong dapatkan dan pasang..Promosi ini adalah sehingga saya kehabisan stock ok... Contact saya tau..

DORA: 012-2920150 / ziadori@hotmail.com

No comments:

Post a Comment