Monday, September 10, 2012

ATM 181 : Ramainyer CDM

Assalam & good day,

Semakin lama semakin rancak aku menghadiri kelas ATM 181. Balik keje menghadiri kelas pengukuhan 2x seminggu.. Hari Ahad pulak lazimnya kelas pengenalan kepada orang baru. Dan aku sangat bangga sebab ATM 181 adalah kumpulan yang mempunyai paling ramai CDM di Malaysia. Wabak ATM 181 dah sampai utara dan seberang laut... Setiap negeri di M'sia dah mempunyai ATM 181.. Barangkali Kelantan & Terengganu saja yang takde group nih. ATM 181 juga satu-satunya akademi yang mempunyai ramai lelaki sebab kejayaan lagi bermakna bila suami isteri beronggeng sama2...

So siapa peneraju ATM 181?

My mentors are in here; CDM Hanim, CDM Hanum, CDM Faridah, CDM Kak Ku Yah, CDM Shiela, CDM Kartini

Aku baru achieve 1st notch iaitu SM tapi sume CDM layan jer aku mcm best fren regardless aku nih pangkat mana pon. Ramah jer.. Senyum sentiasa.. Pegi kelas masing2 bawak anak.. Kata mereka dalam bisnes tak perlu tinggalkan anak & suami. Keluarga boleh dibawa ke kelas kecuali kelas2 formal dalam mendalami ilmu ATM 181. InsyaAllah nanti aku bawak Uncle Din and Piya dtg kelas nih sekali especially on Sundays.

Our icons; CDM Kartini & CDM Faridah
Aku memang kagum dengan diorg nih. Berusaha membimbing orang-orang mcm aku sampai ke lubang cacing. Diorg nih keje pagi sampai midnite tapi they set their own working hours. Sanggup pulun close sales sampai ke JB, Melaka, Kuantan dan Penang. Diorg berusaha keras sehingga menjadi jutawan. Allah SWT permudahkan rezeki mereka yang gigih berusaha. InsyaAllah.

Aku dah sedar dah sekarang. Kalu nak berjaya dalam hidup, kita berkawan dengan orang yang dh berjaya. Sama juga macam masa aku kat UiTM dulu; nak scorer kita kawan dengan budak 4 flat. Kalau kita nak jadi kaya dan hidup senang, kita kawan dengan usahawan berjaya, bukan kawan dengan anak-anak orang kaya... Anak orang kaya tidak menghargai duit seperti usahawan yang mencari duit.. Bila sembang2 dengan diorg nih, diorg selalu motivate kita untuk usaha & jangan putus asa...

Alhamdulillah, takdir Allah aku dipertemukan dengan mereka. Penat tak aku buat sume nih? Memang laa aku penat... Tapi semuanyer kembali kepada Al-quran & nawaitu kita iaitu 9/10 sumber rezeki adalah dari bidang perniagaan & niat aku adalah untuk kebaikan keluarga aku sendiri.

Tak susah pon aku berniaga PB sebab aku timba ilmu dan dapat bimbingan dari mereka.. Semuanyer diorg tolong uruskan:

Borang Ahli
Dana
Stock
PB Wash
Demo
Close sales
Profit masing-masing dapat 100%
 
Bukan susah pon.... Luangkan sikit masa dan timba ilmu dari mereka.

DORA: 012-2920150 / ziadori@hotmail.com

No comments:

Post a Comment