Thursday, July 26, 2012

Dulu bolat, skrg dah SHAPE


Assalam & Good day,

How has the fasting month been treating you so far? Good? Ade pergi terawih? Or mcm aku kena dok umah jaga anak? 

Bulan puasa tahun lepas 2011 aku masih bulat dan breastfeed Piya. Lemak bersepah2 dan confident level sgt low thn lepas. Ingat dh cukup cantik dh masa pakai baju raya but unfortunately jadi demotivated sbb almost everyone komen mcm ni:-

Laaaa…. Besar nyer dora skrg…!

Sehat dora skrg…. Anak baru satu, jaga sikit badan tuh

Dora jalan sebelah Din Nampak mcm makcik die

Takpelah Dora… biasalah berat badan naik lepas bersalin.. lama2 biasa laa

Apakaaaah…? Aku hanya mampu memberi senyuman paling masin utk mereka tatkala mendengar komen2 tersebut… Sampai hati tau… Aku tak Tanya pon pendapat korg…

Tahun nih life aku dh berubah. Alhamdulillah aku buat keputusan yang bijak bila aku decide nak pakai PB January 2012. Mana tidak nyer, berat badan berkurang, lemak dh kemas, badan dah ader shape, posture jadi cantik dan yg paling best sekali adalah apabila berjumpa org dan mendengar yg berikut

Eh eeeeeh… dh kuruussss…. Dora wat ape?

Laaaa lama tak jumpa…. Dh kurus balik dh Mama piya… cantik nyer skrg…….

Vain… I know.. Sorry for that… To be frank aku tak sekurus mcm before aku kahwin dulu… Tapi setidak-tidaknyer aku dh tak besar gabak, lemak bersepah dan low self-esteem. Aku dh confident semula and the best part is aku start balik beli2 baju2 baru yg aku sangka kan tak dpt beli lagi seumur hidup…

Puasa tahun nih aku masih pakai PB. In fact, aku hanya buka bila nak masuk tido jer. Meaning masa iftar dan supper, aku masih ber-PB yea.. Pakai PB waktu siang mmg best.... Tak rasa lapar sbb perut padat.. Masa nak buka lagi best sebab makan sikit jer dh boleh kenyang.... takde laaa aku rasa malas nak solat Maghrib dek kerana kekenyangan ketika berbuka....aku masih makan mlm sbb temankan Din lepas masak... pon masih pakai PB sbb tak nak makan byk sgt....

Tak lama lagi nak raya kan… Kalu badan korg mmg cantik superb; aku tabik spring hokaay… Tapi kalu korg 2 x 5 jer dgn aku masa aku belum start pakai PB; renung-renung kaaan dan selamat mencuba. 

TAK RUGI BELI CORSET PREMIUM BEAUTIFUL

TAPI RUGI SGT2 KALU SEKADAR BACA, TUNGGU & LIHAT.

Contact me for more info
 
DORA: 012-2920150


*baju raya tahun nih kaftan...... berangan nak cantik mcm Kim-K in abayas / kaftans (wishing upon a star)

No comments:

Post a Comment